tisdag 27 maj 2014

Ett telekinetiskt fuck you

Hej,

Jag läste om telekinesi en gång. Alltså, att flytta grejer utan att vidröra dem. Det var på den tiden då jag var mycket inne på övernaturliga grejer. Monster, UFO, spöken, häxkonst, med mera. 

På sidan jag surfat in på stod det om tekniken för telekinesi. Hur man skulle göra. Hur man skulle träna. 

Träningen gick ut på att fokusera på ett objekt. Stirra på det såväl med det yttre som med det inre ögat. Du skall sedan tänka att du gör en rörelse som påverkar objektet. Säg att du vill flytta en liten godisbit som ligger på bordet framför dig. Då skall du tänka att du sträcker ut armen och puttar till godisbiten. Du skall känna i hela kroppen hur det skulle kännas om du gjorde det på riktigt. Men obs att du inte skall röra dig ur fläcken. Du skall bara manipulera "energierna" till din fördel.

Om du övar på det där, varje dag, så kommer du till slut att kunna flytta godisbiten utan att vidröra den. 

Jag har inte alls övat. Jag kan inte flytta godisbiten utan att vidröra den. Men varje gång jag går förbi Teliabutiken nere i Södertälje centrum fokuserar jag och tänker att jag ger dem fingret. Utifrån ser det ut som en vanlig näve, men "energierna" säger någonting annat: FUCK YOU TELIA! 

Vissa skulle kalla det fegt. Jag kallar det telepati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar