torsdag 27 augusti 2015

Det går aldrig att bli dum igen. Hur gärna man än kan vilja, min vän.

Jag har blivit varm igen. I kroppen! Efter att ha frusit och varit sjuk i närapå ett halvår. Det känns bra. Lite konstigt. Ändå bekant. Det bekanta i att vara svettig när jag vaknar. At vara klibbig och glansig i ansiktet hela dagen lång. Hela sommaren lång. En bit in på hösten.

Och inte nog. Jag har också varit lite småstressad den sista tiden. En viktig sak på jobbet. Det plus glansigt ansikte ger finnar. I pannan får jag dem alltid nu. Och i tinningarna. En sorglig syn. Men nu är det bättre, jobbmässigt! Faktiskt sitter jag på jobbet just nu. Tar mig tid att skriva i bloggen. Är klar med min uppgift. I måndags var jag här till 22. Blä va?

I helgen ska jag på Popaganda och imorgon har jag därför tagit mig friheten att planera en halvdag. Skönt! Här är mitt schema:

11.00: Går från Scania
11.30: Handlar på Systemet i Södertälje C
13.00: Springer fem kilometer
13.30: Tränar på utegymmet vid Årstaviken
14.15: Duschar
14.20: Dricker vin

Jag ska försöka skriva lite mer och lite bättre här i bloggen. Framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar