söndag 11 oktober 2015

Look back on my life and my life gone

Ibland byts livet ut bara "sådär". Poff! Plötsligt gör en bara nya saker. Och måste köpa nya saker.

Igår var jag på konsert själv. Det har jag aldrig varit förut. Major Lazer. Det var kul! Skönt att inte behöva "hålla koll" på nån som ska på toa och sen hitta tillbaka.

Iofs. Just igår hade det nog ändå inte varit ett problem. Det fanns ca 10 toa för alla 3 500 att dela på. Jag tittade in på herrarnas en gång. Där var bara damer. Jag fattar varför. Kön till damernas var typ hela lokalen lång. 

Diplo trampa mig rätt i huvudet när han sprang på publiken i sån zorbboll. Det var det näst närmaste jag kommit en internationellt känd artist. Det närmaste var när jag och Sanne stod precis tätt med First Aid Kit på gröna mellan Gullmarsplan och Skanstull.

Konserten var bra, men inte så bra som jag hade hoppats. En Red Bull-vodka kostade 175 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar