tisdag 5 juli 2016

En ensam kvinna söker man svar till hjärtat talar sant fast tvärt om

Jag har varit sjuk länge. Två veckor ca. I fredags kände jag mig bättre men fortfarande dålig. Håller på att få spader på skiten. Som vanligt. Alltså seriöst jag flippar. FLIPPARRRRRRRRE

Jag googlade på "träna med genomskinligt snor" och fick olika tips. Ett tips var att det är ok att träna så länge som åkommorna sitter över hakan. Snor e ok, halsont e ej ok osv. Ett annat tips var såhär: om du känner dig smårisig, träna alltid ute i friska luften och aldrig i mer än en halvtimme åt gången.

I går gick jag ner till utegymmet och gjorde några chins och dips. Träffade Peter där. Han hade sprungit hem från jobbet och stod vid knäböjsstocken och rehabade sina hälsenor. Efter mina gymnastiska övningar gick vi hem till Peter och spelade Geni. Jag vann och blev "geniförklarad". Therese lagade köttfärspaj med tre olika ostar och sen gick jag hem. 

På vägen hem hoppade jag upp på en sten och sa högt för mig själv: Parkour! Sen sprang jag max hela Borensvägen hem. Idag mår jag sämre igen.

På fredag börjar min sem. Fem v sem. Nice! Det första jag gör på sem blir att åka till Falun. Sen åker jag och Jeppe till Italien och efter det får vi se. Det beror lite på. Lite på vad jag känner för. Lite på min tur i kärlek. Kanske blir det tre desperata klubbveckor i Sthlm? Ligga runt osv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar