söndag 17 juli 2016

faaaaaaaaaan!

Skrev förra inlägget i sängen innan jag gick upp. Åt två hamburgare till frukost men blev inte mätt. Många dåliga saker har hänt den senaste tiden. Nice och Turkiet och saker som jag inte vill skriva och tydligen har det brunnit i Slättahallen. Branden började i en fläkt. Vad som nu blir av Slättas gym är det ännu ingen som vet.

I går plockade jag blåbär efter gymmet. Jag tog en Årstaviksvägen hem och gick plötsligt upp i skogen. Där fanns massa blåbär. Jag plockade dem i min proteinpulvershaker. Det var soligt och luktade skog. En fin stund.

Köpte en ny gamingmus i förrgår. Steelseries Rival 100. Det är mindre än två månader kvar till gamingsammankomsten DotA Fall 2016. Dags att börja kitta alltså. Körde ett game med Medusa idag. Förlorade. Körde ett game med Warlock sen. Vann. Har aldrig fattat hur Medusas ulti fungerar...

Aktiverade min Tinder igen i natt men kom direkt på att jag inte orkar.

MVH Trött på mig själv vi ses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar