onsdag 28 september 2016

Och en studie på Oreos skulle också behövas varför är de inte goda?

Hälsa är så flyktigt. Helt plötsligt kan du bli sjuk och dö. Detsamma gäller för en stark kropp och en god kondition. Sluta träna i några veckor och flera månaders arbete rinner ut i sanden. Vem kommer att kunna se resultatet av all min träning om femtio år? Ingen. Ofta tänker jag att jag borde lägga ner den skiten. Skriva en bok istället. Något som varar.

Jag skulle vilja se en studie gjord på män som står upp och kissar. Finns det skillnader i personlighet mellan de som pissar direkt i vattnet så det skvätter och bubblar och de som kissar på kanten för att minimera ljud och skvätt?

Själv sitter jag ner. Och vad är grejen med att inte fälla ner toalocket? Har ni hört talas om respekt? Det stavas R-E-S-P-E-C-T. Find out what it means to me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar