måndag 15 februari 2016

Händerna på täcket pojk

Jag har gjort mig illa i höger handled. Någon slags stukning. Det gör ont om jag belastar handen i ändläge. Typiskt obra om en vill köra pressövningar på gymmet. Alltså kör jag nu inga pressövningar på gymmet. På sin höjd kan jag sitta och småtrycka lite kontrollerat i pressmaskinerna, men det ger ju ingenting.

Men om en ska försöka se något positivt i den här handledshistorien så är det väl att jag inte går i högstadiet längre. Det är alltså ingen som föreslår att jag har ont p.g.a. runkat för mycket. Och då är jag ändå singel nu, vilket ju ökar risken för runkrelaterade skador och åkommor (t.ex. hår i handflatan).

Annat just nu: ont i knän, halvstukad fotled. Kunde inte spela korpmatcherna igår. Blä blä blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar