tisdag 9 februari 2016

Jag har inte förändrats på fem år betyder det att jag är onaturlig?

Hur kan det bli en nyhet varenda gång någon viktigpetter har sparat McDonalds-mat i fem år? "Titta vad den här nuggeten inte har förändrats". Så jävla ointressant.

Idag upptäcktes en stor vattenläcka på Scania Tekniskt Centrum. Vattnet var avstängt nästan hela dagen. Vi kunde varken dricka kaffe eller gå på toa. Jobbigt! En normal arbetsdag består ju till typ 50 % av de två aktiviteterna. Framåt eftermiddagen var alla trötta och bajsnödiga. Särskilt som ca alla hade ätit två-tre semlor var till niofikat.

Precis innan jag gick hem skickades det ut ett mail om att bajamajor ställts upp. 18 major på 3 000 pers. Det lär bli fräscht. Som tur är framgick det också i mailet att Scania nu anlitat en läckageexpert för att lokalisera läckan. Förhoppningsvis är det fixat till imorgon.

Igår när jag åt på Burger King fick jag en flaska Ramlösa till mitt meal. Jag tog med den hem. Hade egentligen tänkt spara den i fem år för att se om den skulle förändras, men imorgon tar jag med den till jobbet istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar