måndag 7 mars 2016

Säg som det är det finns ingen väg tillbaks för nån som är en loser ett riktigt jävla as!

Det brann i mitt hus i lördags morse. Den italienska restaurangen tände eld på någon slags möbel. Typ fyra brandbilar av varierande slag rullade in redan vid tiotiden. Det hela var över på bara några minuter. Jag hann inte ens bli orolig. 

Igår försökte jag starta en egen liten svåda. Låg och såg på Arrow. Klockan var ca 22. Kände att det luktade mat. "Vem lagar mat så här sent?", tänkte jag. Men så kom jag på. Det var jag! Mina rotfrukter hade stått i ugnen i mer än två timmar.

Sov mycket dåligt i natt. Drömde först om ett helt piratskepp med odöda. Zombiegänget kallades för the fallen och de var ute efter att döda alla. Deras skepp var helt svart. När de seglade skanderade de hela tiden sitt eget namn: "Fallen! Fallen!" Kanske var de döda Hammarbysupportrar som gått till sjöss?

Jag vaknade och somnade om. När jag drömde igen var det om att en mördare härjade i stan. Han gömde sig i mörka tunnlar och dödade med kniv. När jag vaknade från den drömmen fick jag lov att gå upp ett tag. Var tvungen att komma ur mardrömsmode. Tog ett glas vatten och tittade ut genom vardagsrumsfönstret. Himlen var helt orange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar