söndag 9 oktober 2016

Gehlin, a.k.a. en trevlig kille, a.k.a. ganska snygg ändå, a.k.a. har vissa problem precis som alla andra

Vi spelade två matcher i korpinnebandyn idag. Seger i bägge. Jag var bakis och lite trött men det gick rätt bra ändå. Crossfit har gett visst flås, och även om jag har festat bort en hel del av det de senaste helgerna så räckte det väl till idag.

Efter matcherna åkte jag förbi Årsta Gym. Jag behövde röra på mig lite mer. Körde lite bål och stabilitetsövningar. Jag stod och körde en skadeförebyggande axelövning när jag helt plötsligt upptäckte att jag var ensam i gymmet. Där stod jag helt själv och roterade axlarna. "Vem är jag?", tänkte jag, men såg mig sedan i spegeln och fick snabbt svar: Gehlin stod det på ryggen. Jag hade fortfarande matchtröjan på mig. Praktiskt!

Men ärligt talat; axelprehab på söndag kväll? Ni tillåts lola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar